čtvrtek 3. prosince 2020

Vonné svíčky

Jako fanynka Vampýrské akademie jsem si prostě toto nemohla odpustit :-D

 
Když jsem objevila e-shop se speciálními vonnými svíčkami s tématy knih a našla jsem tam toto, musela jsem si to ihned koupit. Píšou sice na svíčce, že vůně je with your luxury blood, ale silně pochybuju že je to vážně svíčka s vůní krve, to mi přijde trochu barbarský, ale i v detailnějším popisu svíčky jsem o vůni nic nenašla. Myslím, že jako dárek pro knihomoly je takováto svíčka velice vhodná. A když si jí zapálíte ke knize, ke které svíčka patří, je to úplně nejlepší. :-D

Protože miluju Měsíční kroniky, nemohla jsem si odpustit toto. Je to jediný merch s Měsíčními kronikami, který jsem tady v Česku našla. Jsou samozřejmě i jiné zahraniční stránky, ale těm moc nedůvěřuju. Tak jsem ráda, že jsem sehnala aspoň něco, až budu Měsíční kroniky o Vánocích číst, tak to bude mít tu správnou atmošku :-D

Mám ještě nějaké, ale všechny je sem fotit nebudu :-D

Posílají k tomu i záložky s nějakým citátem a je na ní napsán i měsíc objednání. Zajímalo by mě, jestli všem lidem posílají záložku se stejným citátem, nebo má každý jiný.

Tak snad jsem vám třeba dala inspiraci na dárek :-D Myslím, že pro nás, milovníky knih, je to krásný doplněk :-D

Žádné komentáře:

Okomentovat